تقدیم به تنهابهانه ی زندگیم...
درباره وبلاگ


انانکه میان منوتو دیوارند باهر دوی ما کینه ی دیرین دارن ای مانده غریب پشت دیوار روزی به تو رسم اگر بگذارند...

پيوندها
¤¤¤§تنهاترازهمیشه§¤¤
LOVE TO LOVE♥♥
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نفس... و آدرس donyayeashg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







جهت دریافت کدانواع ریبون ریماتولز کلیک کنید:http://rimatools.blogfa.com/

しゃぼんハート

نويسندگان
hedye

آرشيو وبلاگ
فروردين 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, :: 23:5 :: نويسنده : hedye

چه صادقانه پذیرفتم...

چه ابلهانه باتوخوش بودم...

چه کودکانه همه چیزم شدی...

چه زودنیازمندت شدم...

چه حقیرانه ترکم کردی...

چه بی رحمانه سوختم ولی

هنوز " دوستت دارم"

 

 

 

خدا بهترین نعمتش را

به بهترین بنده اش

میدهد اما من که بهترین

بنده اش نبودم .پس چرا

تورا به من داد؟؟؟

 

 

باور کن ...

ای ستاره ی درخشان

شبهای تاریک تنهاییم

وقتی نیستی گویا هوا

بارانی ست...

 

 

بزرگترین ارزویم این

بود که کوچکترین ارزوی

توباشم...

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: