تقدیم به تنهابهانه ی زندگیم...
درباره وبلاگ


انانکه میان منوتو دیوارند باهر دوی ما کینه ی دیرین دارن ای مانده غریب پشت دیوار روزی به تو رسم اگر بگذارند...

پيوندها
¤¤¤§تنهاترازهمیشه§¤¤
LOVE TO LOVE♥♥
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نفس... و آدرس donyayeashg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







جهت دریافت کدانواع ریبون ریماتولز کلیک کنید:http://rimatools.blogfa.com/

しゃぼんハート

نويسندگان
hedye

آرشيو وبلاگ
فروردين 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, :: 21:58 :: نويسنده : hedye

منتظر لحظه ای هستم

که دستانت را بگیرم

در چشمانت خیره شوم

دوستت دارم را برلبانم

جاری کنم...

 

منتظر لحظه ای هستم

که در کنارت بنشینم

سرروی شانه هایت بگذارم

ازعشق تو ازداشتن تو

اشک شوق بریزم

 

منتظر لحظه ای هستم

لحظه ای مقدس...

منتظر پیوند که تورادرآغوش گیرم

بوسه ای ازسر شوق تقدیم توکنم...

 



نظرات شما عزیزان:

تنهاترازهمیشه
ساعت14:27---25 فروردين 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری ممنون که سرزدی خوشحال میشم که تبادل لینک کنیم خبرشو بده فعلا

f@rzin
ساعت22:18---12 فروردين 1392
سلام خوبی

سال نو تو مبارک

عسیس من تو وبم یه نظرسنجی تازه گذاشتم:
*بهترین البوم پاپ موسیقی ایران در 1391*
نظرسنجی زیر چت باکس وبمه
بی زحمت بیا توش شرکت کن...
یه دنیا ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: